Οι δρόμοι της Αθήνας βελτιώνονται – Δείτε ποιες παρεμβάσεις θα γίνουν στο κέντρο


Εξαίρεση αποτελούν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες Πειραιώς και λ. Συγγρού , που διέρχονται από το Κουκάκι και τα Πετράλωνα και συντηρήθηκαν πρόσφατα από την Περιφέρεια Αττικής.

Η κατάσταση όμως του οδοστρώματος των δημοτικών δρόμων, που διέρχονται μέσα από τις γειτονιές είναι επιεικώς απαράδεκτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί η οδός Θεσσαλονίκης στα Άνω Πετράλωνα η οποία κοντράρεται στα ίσα, με την Βεΐκου και την Γενναίου Κολοκοτρώνη στο Κουκάκι για το βραβείου του χειρότερου δρόμου της Αθήνας.

Ευχάριστα όμως είναι τα νέα για τους κατοίκους της 3ης Δημοτικής Κοινότητας της Αθήνας, όπου ο μηχανισμός βελτίωσης οδικού δικτύου του Δήμου Αθηναίων, έφτασε στις γειτονιές των Κάτω Πετραλώνων και ολοκληρώθηκε  ήδη, η οδός Αλκμήνης όπου ασφαλτοστρώθηκε σε όλο της το μήκος!

Αυτό σηματοδοτεί την έναρξη των ασφαλτοστρώσεων, στους δρόμους που το έχουν πραγματικά ανάγκη και ταλαιπωρούν για πολλά χρόνια τους κατοίκους.

Η ποιότητα κύλισης των οδοστρωμάτων, τόσο στους δημοτικούς όσο και στους κεντρικούς δρόμους αφορά άμεσα την ποιότητα ζωής, την καθημερινότητα αλλά και την οδική ασφάλεια των χρηστών του οδικού δικτύου.

Οι δρόμοι που αναμένεται να στρωθούν άμεσα με νέο ασφαλτοτάπητα, κατά σειρά προτεραιότητας βάση της εικόνας που παρουσιάζουν σήμερα είναι η οδός Θεσσαλονίκης στα Άνω Πετράλωνα η οδός Βείκου και η Γενναίου Κολοκοτρώνη στο Κουκάκι, η Ηούς στα Κάτω Πετράλωνα και η Νηλέως στο Θησείο.

Ταυτόχρονα θα γίνει αντικατάσταση των φθαρμένων πινακίδων σήμανσης, που πλέον δεν διακρίνονται σε κάποιους δρόμους (Κειριαδών – Ηούς – Δημοφώντος) από τα αυτοκόλλητα.

Όσο αφορά την επικινδυνότητα στον περιφερειακό του Φιλοπάππου, στο ύψος των εργατικών πολυκατοικιών, ήδη ο Δήμος Αθηναίων  τοποθέτησε καλύτερη σήμανση της επικίνδυνης αυθαίρετης κατασκευής που βρίσκεται στο σημείο και ταυτόχρονα εκπονεί μελέτη για κατασκευή κυκλικού κόμβου.
Ταυτόχρονα η Περιφέρεια Αττικής Βελτίωσε σημαντικά την οδική ασφάλεια στη λεωφόρο Χαμοστέρνας,  σε ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία.
Ο λόγος για την αριστερή στροφή πριν την συμβολή της με την οδό Κοίλης στο ρεύμα προς την Πειραιώς.

Στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει πολλά δυστυχήματα, καθώς υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, ο δρόμος έχει αρνητική κλίση και η δεξιά λωρίδα αμέσως μετά τη στροφή εξαφανίζεται.

Στο συγκεκριμένο σημείο τοποθετήθηκε ειδική κάθετη προειδοποιητική σήμανση και παράλληλα διαγράμμιση νησίδας, που αποτρέπει την οδήγηση στην δεξιά λωρίδα.

Επιπλέον έχουν γίνει από την Περιφέρεια Αττικής νέες διαγραμμίσεις στις διαβάσεις πεζών της Πειραιώς και εξετάζονται τα Επικίνδυνα σημεία, όπως η κεντρική νησίδα στο ύψος του Praktiker και στο ύψος της οδού Ηρακλειδών , που συχνά γίνονται τροχαία ατυχήματα με πιο πρόσφατο αυτό που συνέβη τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Με συντονισμένη προσπάθεια, της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Αθηναίων με τους κατοίκους μπορούν να γίνουν σημαντικά βήματα, το επόμενο χρονικό διάστημα, που αφορούν τα προβλήματα της καθημερινότητας και ξεκινούν από το κλείσιμο μιας λακκούβας μέχρι και τα εμβληματικά έργα όπως για παράδειγμα, την τοποθέτηση της πολυπόθητης πεζογέφυρας στο ύψος του Κολυμβητηρίου.

Η πεζογέφυρα αν κατασκευαστεί στο συγκεκριμένο σημείο, πρόκειται να ενισχύσει σημαντικά την προσβασιμότητα στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει την κατασκευή του  ακόμη και πάνω από το δίκτυο του ΗΛΠΑΠ, με τις ιδιαιτερότητες βέβαια του συγκεκριμένου σημείου να θέλουν τη γέφυρα να τέμνει την Πειραιώς διαγώνια με την μια έδρα στο παρκάκι της Αστυνομίας και την άλλη στην είσοδο του Σεράφειου κολυμβητηρίου.

Η ενίσχυση της ασφάλειας των πεζών, αφορά βέβαια και την βελτίωση των πεζοδρομίων, όπου ήδη έχουν ολοκληρωθεί τα νέα πεζοδρόμια του Κεραμεικού και είναι ήδη σε εξέλιξη η ανάπλαση των πεζοδρομίων στην Ηούς.

Comments are disabled.