Πώς λειτουργεί η σύγχρονη τεχνική οδικής ασφάλειας, στη Συγγρού και την Κηφισίας;

συγγρου στηθαια ασφαλειας

Ο συγκεκριμένος χρωματισμός με κόκκινα και λευκά διαστήματα δεν έχει γίνει μόνο για τη συντήρηση του στηθαίου της κεντρικής νησίδας, αλλά έχει ακόμη μια επιπλέον χρησιμότητα.

Η λεωφόρο Συγγρού αποτελεί μία κεντρική οδική αρτηρία του λεκανοπεδίου και μάλιστα ελευθέρας ροής, είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας και συχνά αναπτύσσονται ταχύτητες πάνω από το όριο. Υπό αυτήν την έννοια εφαρμόστηκε μια σύγχρονη μέθοδος αποτροπής της υπέρβασης του ορίου ταχύτητας.

Πιο συγκεκριμένα η εναλλαγή του Ερυθρού χρωματισμού, με το λευκό δεν έχει σε όλο το μήκος της κεντρικής νησίδας τις ίδιες αποστάσεις.  Στο ρεύμα προς παραλία το μήκος του ερυθρού  στηθαίου είναι μεγαλύτερο των 3 μέτρων και όσο πλησιάζουμε προς το Φαληρικό Δέλτα, μικραίνει σχεδόν στο 1,5 μέτρο. Το αποτέλεσμα αυτής της σύγχρονης μεθόδου είναι να δημιουργείτε στον οδηγό η ψευδαίσθηση ότι η ταχύτητα του είναι αυξημένη.

Η ίδια τεχνική οδικής ασφάλειας χρησιμοποιήθηκε και στην παραλιακή λεωφόρο, στο 41ο χλμ. Αθηνών – Σουνίου μόνο που εκεί τοποθετήθηκαν πορτοκαλί ταινίες ήχου, πάλι κατά τον ίδιο τρόπο και αποτρέπουν την αυξημένη ταχύτητα σε ένα σημείο που έχουν παρατηρηθεί πολλά τροχαία ατυχήματα.

Συνεχίζονται όμως ,οι παρεμβάσεις της Περιφέρειας  Αττικής για την αναβάθμιση του οδικού δικτύου αρμοδιότητας της με  εργασίες χρωματισμού από σήμερα στα στηθαία ασφαλείας της Λεωφόρου Κηφισίας

Τα σημεία υποδείχθηκαν σύμφωνα με τα δελτία τροχαίων ατυχημάτων της Τροχαίας, καθώς σε αυτά παρατηρείται υψηλός δείκτης τροχαίων ατυχημάτων, λόγω υπερβολικής ταχύτητας.

Τα στηθαία θα χρωματιστούν εναλλάξ με κόκκινο και άσπρο χρώμα, ειδικών προδιαγραφών, προκειμένου αφενός να αυξηθεί η ανακλαστικότητά τους, έτσι ώστε να είναι πιο ορατά από τους οδηγούς ειδικά κατά τις νυχτερινές ώρες και αφετέρου, να δημιουργηθεί στους διερχόμενους οδηγούς η ψευδαίσθηση ότι τρέχουν με μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική.

Οι τεχνικές οδικής ασφάλειας, που σαν στόχο έχουν την αποτροπή των επικίνδυνων τροχαίων  παραβάσεων, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και σε συνδυασμό με τα τεχνικά μέσα καταγραφής των παραβάσεων, αναμένεται να έχουμε σημαντικά αποτελέσματα όσον αφορά την πρόληψη.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφέρει σχετικά:

«Με συνέπεια στην εφαρμογή του στρατηγικού μας σχεδιασμού, συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις σε όλο το φάσμα εργασιών για την ενίσχυση της οδικής ασφαλείας στην Αττική. Κάθε μέτρο που υλοποιείται προς αυτή την κατεύθυνση θωρακίζει τη ζωή κάθε πολίτη, κάθε οδηγού και πεζού στην Αττική μας»

Comments are disabled.